Racó de la Cantània: VIRTU@L

Benvolgudes i benvolguts, finalment han quedat suspesos tots els concerts de la Cantània d’aquest any. Heu treballat molt i amb il·lusió per fer el muntatge de Virtu@l, i totes i tots teniem moltes ganes de poder fer el concert i gaudir d’aquesta experiència. Així i tot, us penjaré aquí la part que ens quedava per completar l’obra, amb l’esperança de poder fer alguna cosa juntes quan tornem.

Una abraçada ben gran, i endavant!

Seguiu el següent esquema de treball:

1. Llegeix en veu alta més d’una vegada i subratlla al teu llibret les intervencions de “Cor” i “Cor 3” de la cançó que correspon.
  2. Escolta la cançó completa mentre la llegeixes. Recorda que és MOLT IMPORTANT L’ESCOLTA: no cantis quan escoltis la cançó les primeres vegades.
  3. Canta escoltant i seguint el llibret alhora. També pots seguir el vídeo amb lletra i dibuixos “Cantània 2020: VIRTU@L” que enllaçaré cada setmana.
  4. Quan pensis que pots afegir-li la coreografia (preferiblement quan portis un parell de dies estudiant la cançó) estudia amb el vídeo de coreografia que tindràs disponible cada setmana amb la cançó.
  5. Repàs de les cançons: dedica cada setmana, quan hagis après la nova cançó, un temps a repassar totes les cançons anteriors. Tens un espai que recull tots els videos anteriors.

MOLTS ÀNIMS!! SEGUR QUE GAUDIREM MOLT JUNTES I JUNTS A L’AULA DE MÚSICA QUAN ENS RETROBEM.

COMENCEM!!

AQUESTA SETMANA TOCA…

” 10. ADEU “

VÍDEO AMB MÚSICA, LLETRA I VEUS

VÍDEO INSTRUMENTAL PER FER KARAOKE

VÍDEO AMB COREOGRAFIA

VÍDEOS I MÚSICA DE TOTES LES CANÇONS

Trobaràs tota la llista de reproducció punxant a la icona de “youtube” que tens a la part baixa d’aquest vídeo.

VÍDEOS DE TOTES LES COREOGRAFIES