Pobles nòmades

L’alumnat de 2n, 4t i 6è de l’escola hem anat a visitar l’exposició “Pobles nòmades” de l’artista Núria Duran al Museu Arxiu Tomàs Balvey de Cardedeu. Ens ha agradat molt i us convidem a tots i totes a anar-la a visitar-la que es pot visitar fins al 21 de maig de 2023.

“Les obres es converteixen en éssers i cossos que omplen les sales del museu convertint-se en el que Núria Duran anomena pobles nòmades construïts amb través de capes de teixit i colors que ens conviden a reflexionar entre el cos-paisatge, entre allò intern i allò extern.
En el meu taller, de manera inconscient, l’horitzontalitat del paisatge es va anar transformant en verticalitat, poc a poc vaig anar comprenent que havia començat a parlar sobre el meu propi cos, el cos físic, l’emocional, mental i subtil. En aquell moment prenc consciència de que en incloure’m a mi mateixa en el paisatge també estic incloent als altres.”