Pèndulum

Avui l’alumnat de sisè hem pogut gaudir d’un gran científic i comunicador com és en Marc Boada. Ens ha rebut al seu racó privilegiat i ens ha ajudat a aclarir molts conceptes científics que hem anat introduint durant el trimestre. Hem fet experiments amb la seva màquina del buit, hem fet una taller de creació i construcció de coets i també ens ha contestat totes les preguntes que teníem com per exemple les que us deixem a continuació:

“Creus més en la teoria de Darwin o en aquella que es planteja  a la Bíblia?”

“Com és possible que tingués lloc el Big Bang si no hi havia cap univers?”

“De quin invent o de quina creació estàs més orgullós?”

Moltíssimes gràcies Marc i Carlota!

Alumnat de sisè

PS: us deixem algunes imatges i tres links molt interessants:

Las maravillosas cuevas de Naica

1. Laia R.

Vam aprendre moltes coses. Ens va encantar fer els coets d’aire comprimit, tot i que se’m va colar el coet en un arbre!
    No us perdeu el vídeo de la cova, és espectacular!