Gaudim de la lectura en família

Aquest dijous, 1 de juny, vam poder gaudir a l’escola de la xerrada “Gaudim de la lectura en família” a càrrec de Marc Alabart: mestre d’Infantil i de Primària i especialitzat en Biblioteca escolar. Actualment organitza clubs de lectura, xerrades, formacions i imparteix classes a la universitat en l’àmbit de la didàctica de la literatura infantil.

Ha sigut una xerrada molt interessant on s’ha parlat sobre com llegim (amb la veu, amb es ulls, amb el cor, amb la imaginació…) i on hem pogut explorar diferents maneres de llegir: aprenent, gaudint, jugant, creant, parlant i mil maneres més.

Agraïr a la Comissió de biblioteca de l’escola (comissió mixta: formada per famílies i mestres) per l’organització de la xerrada, ha sigut molt enriquidor.