Festa de Nadal 2017

No podia faltar un bon caldo  ben calentó per acompanyar les celebracions del Nadal organitzats per les famílies de l’escola. La tarda anterior una colla de rabadàs musicals havíen passat per les aules de l’escola per recollir totes les verdures pel caldo: cebes, naps, patates, pastanagues, cols, xirivies, apis… Amb tots aquests ingredients i una  pacient cocció va quedar un beuratge d’allò més bo!.

Els berenars de 6è. els tallers i la musica nadalenca en directe van acabar d’arrodonir una estona molt ben gaudida per petits i grans.