DILLUNS 20: UN SANT JORDI DIFERENT

Benvolgudes i benvolguts,

L’equip docent de l’escola Can Manent us vol donar la benvinguda a la setmana de Sant Jordi. Aquesta és una festa que ens agrada i ens engresca especialment, aquest curs malauradament, totes i tots estem confinats i no podrem gaudir-la junts a l’escola, però no renunciarem a celebrar aquesta diada tan especial amb tots vosaltres! Al llarg de la setmana us tenim preparades diverses activitats que anirem presentat dia a dia, haureu d’estar molt pendents de la web i de les diferents demandes que us anirem fent. Estarem encantades i encantats de rebre el retorn de les vostres propostes i esperem que ho gaudiu moltíssim!

Volem inaugurar aquesta setmana amb la presentació del punt de llibre que s’ha fet des de l’escola a càrrec del nostre mestre de la comunitat de Petits i artista Calixte Vallvé. Si us ve de gust el podeu imprimir per completar els espais buits en forma de mandala, pintar-lo o decorar-lo com més us agradi.

Cada any, a la comunitat de Petits esperem amb il·lusió la visita del Drac Lila i la Víbria. El Drac Lila ens ha acompanyat cada Sant Jordi des que l’escola va obrir les seves portes. El dia 23 tots i totes ens neguitegem amb la notícia de la seva arribada, esperem amb joia arramblats a la barana del pati a veure per on treuen el musell i quan entren per la porta fem unes ballarugues plegats i escoltem amb atenció quines noves ens porten. Els més petitons no teniu el plaer d’haver-los conegut encara, potser n’heu sentit a parlar, ja que la seva fama és ben coneguda per la resta de nenes i nens de l’escola i són moltes les històries que us podran explicar sobre ells. Per poder-vos fer una idea, us deixem un petit resum de la seva història i de les seves aventures, obriu bé les orelles i no perdeu detall!

HISTÒRIA DEL DRAC LILA

DRAC LILA

Eps, quina sorpresa! No s’han pogut estar d’enviar-nos aquest missatge tan divertit. Si teniu alguna idea per ajudar el Drac i la Víbria, de ben segur us ho agrairan! No dubteu en adreçar-vos al seu mail draclila@canmanent.cat

I amb aquesta calorosa benvinguda, donem per inaugurada la Setmana de Sant Jordi. Petons i molta lectura per tothom!