Blogs i webs de les biblioteques escolars

Des d’ara el  blog de la biblioteca forma part del directori de blogs i webs de les Biblioteques Escolars.

El Programa biblioteca escolar “puntedu” ens ha  informat que el nostre  blog, de biblioteca està inclòs en el Directori de blogs i webs de les biblioteques escolars de Catalunya. Aquesta iniciativa té un triple objectiu: difondre la presència de les biblioteques escolars a la xarxa, promoure’n  la dimensió virtual i donar a conèixer les bones pràctiques.

El Directori dóna difusió a tots els espais virtuals de biblioteca escolar que compleixin uns determinats criteris de contingut, de respecte en el tractament de la informació i d’actualització.  Actualment el nostre blog els compleix tots, per això estem molt contents i ho volem celebrar amb vosaltres.

Aquessegell_directoriblogs_fons_blanc_300x314t segell des d’ara estarà a l’esquerra de la pantalla del bloc de la biblioteca i clicant podeu entrar al Directori de blogs i webs de les biblioteques escolars de Catalunya.