A Can Manent fem Plogging

Un any més, l’escola Can Manent, hem anat a Sant Hilari a gaudir de l’entorn proper amb companyes i companys de tots els cursos.

Arrel d’una proposta de cinquè, hem fet Plogging tota l’escola: una nova modalitat esportiva, que ens arriba des d’Estocolm (Suècia), que tracta de sortir a caminar (o córrer) i anar recollint les deixalles que anem trobant al llarg del camí. El terme és una fusió popular entre la paraula anglesa “running” i de l’expressió sueca “plocka upp”, que significa recollir.

Ha estat un projecte d’escola, on tothom s’ha sentit part de la mateixa iniciativa, que ha arribat més lluny de la jornada de recollida, ja que ens ha fet remoure la consciència i fer-nos més responsables amb mediambient.