5è | Ajuntament i Parlament

Com és tradicional quan les i els alumnes arribem a cinquè treballem el projecte de Catalunya política: com està organitzada políticament.
Després de diferents sessions a l’escola on hem parlat de la distribució de Catalunya (províncies, comarques…), de les diferents migracions que hi ha (a Catalunya, Espanya i al món), del sens de població de Cardedeu i del nostre país, acabem el nostre projecte fent una visita a l’Ajuntament de Cardedeu (on hem fet una entrevista a l’alcalde) i una visita guiada al Parlament de Catalunya (on hem aprofitat per fer entrevistes en anglès al la turistes al Parc de la Ciutadella).

Ha sigut un projecte molt interessant on hem pogut entendre una mica més com és el nostre poble i el món on vivim.

Aquí podeu veure’ns a l’Ajuntament i durant l’entrevista de l’alcalde (Enric Olivé):

Aquí podeu veure’ns al Parlament i al Parc de la Ciutadella (durant l’entrevista a turistes en anglès):