1. Clàudia Caballeria

Hola soc la Clàudia, hos volía dir que m’agraden molt les i ideas que heu proposat, sobre tot lo de stop motion. Jo estic molt avorrida sort de que tinc el jardí i la tablet.
    Us trobo a faltar, i espero que el confinament s’acavi jaaaaa.

adeu

2. Joana Riera!!!!!!!!

Hola,

Jo estic mooolt avorrida a casa, per sort ens doneu idees per fer coses, gràààààààààààààààààààààààààcies Jordi, Ainhoa i Cristina per donar-nos idees!!!!!!!

Espero tornar aviat a l’escola i que puguem sortir de casa!

Adeuuuuuuuuuuuu!!

Fins la tornadaaaa

3. Marta Regordosa García

Hola a tots/es soc la Marta,

Espero que no esteu molt aborrits cosa que jo si. Per sort visc a una casa gran i tinc la companyia de las mebes mascotes, la Namy la meva gosa i la Lio la meva gata.

Trobo a faltar moles de les coses que fem a l’escola, perque no es el mateix fero sol o amb els pares que amb els amics i amigues i esclar els profes.
    Os recomano que aprofiteu el confinament lo més que pogueu fent les coses que el día a día no pogueu fer o no os doni temps os trobo mooolt a faltar.

adeu,

Marta

4. Marta Regordosa García

Hola a tots/es soc la Marta,

espero que no estigueu masa aborits cosa que jo si. Per sort tinc la conpanya de les meves mascotes la Namy la meva gosa i la Lio la meva gata tanbe estan els meus pares i el meu germa que fa que cada dia estiguis rien.

No os podeu imaginar el que os trobo a falta, els companys els amics i els profes. Atots anims per seguir aguantant el confinament i aprofiteulo per fer aquelles coses que no os doni temps afer o no pogueu ara es el moment.

Abrasades desde casa,

Marta

5. Emma

Hola a tots!
    Espero que estigueu tots bé de salut! Jo estic farta del confinament i vull tornar hi ha a l’escola… Sort que tinc el mòbil i la meva família!!
    Petonsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

PD: ús recomano Riveralde i Stranger things!! (Són sèries de Netflix) àdeuuuuuu??

6. Aleix 6èA

Hola a tots i totes,
    Jo estic una mica aborrit, ja que no podem sortit?. Aquestes activitats m’han semblat molt divertides.?

Tinc moltes ganes de tornar a l’escola, ja que quan ens van donar la notícia de que havíem de fer el confinament, tothom estava content ?però quan ja han passat dos dies sense sortir, molta gent està avorrida.?

Espero que s’acabi tot aixó, que tothom estigui bé i que ens tornem a veure aviat.

PD: Us recomano Papa Canguro (és una pel•licula molt divertida de Netflix)??

7. Aina L. V.

Hola a tots i totes espero que estigueu bé

M’han agradat molt les activitats i les propostes que ens heu donat per fer aquestes setmanes a casa.

Es molt avorrit estar a casa espero tornar de qui poca a l’escola i que ens veiem aviat.

P.D: us recomano una sèrie de Netflix que es diu Green house academy