POSTALS NAÏF AMB ÀNIMA DE SO. Experiència a P4

Escoltem amb els ulls tancats el so de diferents instruments coneguts per nosaltres; en aquest cas, un djembé, un tambor oceànic, unes campanetes tubulars i un pal de pluja.

Mentre els escoltem deixem que el so ens inspiri -en què ens fa pensar?… Ho compartim i treno algunes de les idees tot dibuixant un fil narratiu, l’eix principal del qual és el so. Al vídeo podeu veure el resultat del procés.

Val la pena observar la gran qualitat de presència dels infants, tant dels qui toquen com dels qui escolten; el so i el seu poder evocador ens captiven.

Mireu el vídeo aquí!