Unes caixes sorprenents, un concert inoblidable i una trobada padrins/fillols.

Hola a tothom!

Aquest mes ha estat ple d’activitats emocionants i divertides que volem compartir amb vosaltres.

En primer lloc, vam dur a terme el treball família-escola titulat “Obre-la si…” a la biblioteca de l’escola. L’Eva ens va guiar a través d’aquesta activitat emocionant. Cadascun de nosaltres vam crear una caixa decorada amb la tapa que deia “Obre-la si…”, on vam posar una breu descripció de què tracta la lectura que hi havia dins. Va ser una manera increïble d’explorar noves lectures interessants.

Una altra activitat que vam realitzar aquest mes està vinculada al nostre projecte actual, “A-prenem el Sol”. Com sabeu, una vegada al mes, tenim tallers relacionats amb les plaques solars instal·lades a l’escola. En aquesta ocasió, vam tenir l’oportunitat única de gravar per a la televisió de Mollet! Va ser tota una experiència!!

Per posar fi a la setmana, no podem deixar de destacar l’espectacular concert d’hivern, on es va demostrar, una vegada més, la participació activa i l’esforç de tots els membres de la nostra comunitat. La nostra contribució va ser la interpretació de la cançó “El vol de l’home ocell”.

Finalment, aquest dilluns vam tenir una trobada especial amb els nostres fillols i filloles de i5. Va ser una tarda divertida i l’inici d’un emocionant projecte relacionat amb l’artista Camille Walala. Estem impacients per veure els resultats finals d’aquestes trobades artístiques i continuar explorant el món de l’art amb els nostres fillols.

I aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i  feliç any nou!!