Comissió d’extraescolars

Ja tenim a punt les activitats extraescolars per al curs 2019-2020:

• Podeu conèixer els horaris i preus clicant aquí.
  • Les inscripcions a les diferents activitats es faran efectives online a través del següent enllaç

MIGDIA

HOQUEI patins (de P4 a 2n):

Una extraescolar sobre rodes: el club d’Hoquei de Mollet s’ha proposat que els nostres infants s’ho passin d’allò més bé aprenent a patinar tot practicant aquest esport.

ESCACS (primària):

Memòria, presa de decisions, autocontrol, creativitat, pensament abstracte… Un clàssic dels jocs de taula que ens descobreix Jaquememory.

EXPLORA! (de 1r a 3r):

Tallers de ciència divertits i manipulatius. Un món ple de descobertes i diversió de la mà d’Isotropic!

DIBUIX (primària):

Segur que als vostres fills i filles els encanta dibuixar… El Ricard Bosch ens proposa fer volar la imaginació, tot desenvolupant la seva creativitat artística mitjançant diferents materials i tècniques de dibuix i pintura.

BATUCADA (primària):

Percussió, nenes i nens? Èxit assegurat! ESolRe Percussió volen que els nostres fills descobreixin les seves capacitats musicals amb el joc, el ritme i els instruments d’aquesta disciplina.

BOTIX (de 4t a 6è):

Isotropic ens proposa tecnificar-nos sense deixar de banda la connexió amb les matemàtiques i la ciència. Treballarem el pensament computacional a través de la robòtica, la programació de videojocs, i els jocs de lògica i raonament.

TARDA

ANGLÈS (primària):

Do you enjoy english? Nosaltres sí! Donem la benvinguda a l’experiència d’EduKids que ofereix classes d’anglès divertides amb els millors teachers.

GREAT DANCE (de P4 a 6è):

Les coreografies que prepara El Nas de Pinotxo no tenen res a envejar als millors musicals de Broadway. A ballar!

FUTBOL (de P4 a 6è):

L’associació de futbol Santa Maria entrena els i les nostres futbolistes… Atenció lliga escolar! Aquí arriba l’equip de Can Besora!

PISCINA (de P3 a 6è):

Ca n’Arimon i tot el seu monitoratge saben com fer que els petits gaudeixin de la natació. Tothom a l’aigua!

BIBLIOTECA (de P3 a 6è):

La comissió de Biblioteca ens ofereix aquesta extraescolar gratuïta plena de màgia i fantasia… Manualitats, contes i històries per a tothom en un dels espais més especials de la nostra escola.

PETIT XEF (de P5 a 6è):

Què portes de berenar? Els i les PETIT XEF amb el Nas de Pinotxo es prepararan ells mateixos saborosos i originals berenars. Preparar, comprar, conèixer, combinar, cuinar, menjar, recollir, netejar…  Cuiners i cuineres autònoms!