Comissió d’extraescolars

Activitats extraescolars curs 2018-2019

Ja tenim a punt les activitats extraescolars per al curs 2018-2019.

MIGDIA

HOQUEI patins (de P4 a 2n): Una extraescolar sobre rodes: el club d’Hoquei de Mollet s’ha proposat que els nostres petits s’ho passin d’allò més bé aprenent a patinar tot practicant aquest esport.
ESCACS (primària): Memòria, presa de decisions, autocontrol, creativitat, pensament abstracte… Un clàssic dels jocs de taula que ens descobreix Jaquememory.
EXPLORA! (P4 i P5, i primària): Tallers de ciència divertits i manipulatius. Un món ple de descobertes i diversió de la mà d’eXplorium!
DIBUIX (primària): Segur que als vostres fills i filles els encanta dibuixar… Què us sembla dedicar una estoneta al migdia a aprendre a fer-ho amb un professional de l’art i el lleure educatiu? El Ricard Bosch ens proposa fer volar la imaginació dels infants, tot desenvolupant la seva creativitat artística mitjançant diferents materials i tècniques de dibuix i pintura.
BATUCADA (primària): Percussió i nens? Èxit assegurat! El Robert Bosch, professional del lleure educatiu i amb llarga experiència en la percussió, vol que els nostres fills descobreixin les seves capacitats musicals mitjançant el joc, el ritme i els instruments d’aquesta disciplina.
NOVETAT. Botix (migdia, de 3r a 6è): Arran de l’èxit d’Explora! eXploriumens proposa tecnificar-nos una mica sense deixar de banda la connexió amb les matemàtiques i la ciència. A Botix els mitjans i els grans de l’escola treballaran el pensament computacional a través de la robòtica, la programació de videojocs, i els jocs de lògica i raonament.

TARDA

ANGLÈS (tarda): Do you enjoy english? Els nostres nens sí! Donem la benvinguda a l’experiència d’EduKids que ofereix classes d’anglès divertides amb els millors teachers.
GREAT DANCE (de P4 a 6è): Les coreografies que preparen els nostres petits artistes juntament amb El Nas de Pinotxo no tenen res a envejar als millors musicals de Broadway. A ballar!
FUTBOL (de P4 a 6è): El club de futbol Santa Maria entrena els nostres futbolistes… Atenció lliga escolar! Aquí arriba l’equip de Can Besora!
PISCINA (de P3 a 6è): Ca n’Arimon i tot el seu equip de monitors saben com fer que els petits gaudeixin de la natació. Tothom a l’aigua!
BIBLIOTECA (de P3 a 6è): La comissió de Biblioteca ens ofereix aquesta extraescolar gratuïta plena de màgia i fantasia… Manualitats, contes i històries per a tothom en un dels espais més especials de la nostra escola.
NOVETAT. La Capseta Màgica (tarda, P4 i P5): Què podríem oferir als més petits? Si els agrada tot!. A la Capseta Màgica amb EduKidss’ho passaran d’allò més bé i cada trimestre canviaran d’activitat: manualitats, danses i cuina freda. Algú dóna més? Us recordem la resta d’activitats que els vostres fills i filles poden fer en acabar les classes. Som-hi!

Podeu conèixer els horaris i preus clicant aquí.

Les inscripcions a les diferents activitats es faran efectives online a través del següent enllaç