Entre Preguntes i Respostes: L’Entrevista a Noa Monràs sobre la Transició Energètica!

Aquest mes, hem tingut el plaer de rebre la visita de la consellera de medi ambient i transició energètica de l’ajuntament de Mollet a l’escola Can Besora. Aquesta trobada ens ha donat l’oportunitat d’explorar temes relacionats amb l’energia. La nostra trobada amb la consellera va ser gravada per la televisió local, ja que està vinculada al nostre projecte “A-prenem el Sol”, centrat en les plaques solars que tenim instal·lades a l’escola.

Gràcies a una activitat recent, hem pogut aprendre més sobre l’energia solar i la transició energètica, amb la participació de la regidora de medi ambient, Noa Monràs. Durant la visita, hem resolt algunes qüestions sobre la transició energètica a la ciutat, com quantes plaques solars hi ha i quants watts generen. També hem après sobre comunitats energètiques i hem explorat el concepte de teulades verdes, com la que s’instal·larà al gimnàs de l’escola.

Tot i haver adquirit nous coneixements, sabem que encara tenim molt per aprendre en el nostre camí cap a una comprensió més completa de la transició energètica. Continuarem explorant i aprenent tot el que estigui relacionat amb aquest tema apassionant.

Ens fa molta il·lusió compartir el que fem per cuidar el planeta. Cliqueu per veure el vídeo.

Els alumnes de 5è de l’escola Can Besora de Mollet resolen qüestions sobre transició energètica.