Amb bicicleta a l’escola. Comencem!

El 10 d’abril, tot just tornar de vacances de Setmana Santa, hem obert portes per venir a l’escola amb bicicleta. De moment els alumnes de Primària, en espera d’acabar la instal•lació de l’aparca-bicicletes pels d’Infantil. Els inicis han estat marcats amb dies meteorològicament inestables, però amb la millora del temps s’ha incrementat el nombre d’usuaris.

Cal destacar les millores de mobilitat que ens ha fet la Paeria. Connectar el carril bici de l’Av. Garrigues amb les entrades de l’escola, reforçar la senyalització de zona 30, protegir el pas de peatons de la cantonada del carrer Santa Cecília amb l’Av. Garrigues i instal•lar aparcabicis al pati. Anirem progressant en aquestes millores i analitzant les necessitats que puguin anar sorgint. Animeu-vos! La bicicleta no contamina i ens millora la salut!

Díptic Bicicleta Plànol Carril Bici Cappont Notícia Diari Segre

bicicleta