Visitem els Instituts del Camp Escolar – 6è

El passat mes de febrer els alumnes de 6è de l’escola vam anar a visitar els diferents instituts als quals anirem el curs vinent. Aquestes sortides ens van molt bé per poder orientar-nos i acabar de decidir a on anirem a fer l’ESO i quin s’adapta millor a les nostres necessitats. A més, vam veure exalumnes de l’escola d’altres cursos, fet que ens va encantar. Van ser dies genials per veure cap a on anirà el nostre futur.

Aprofitem la publicació per agrair als instituts la seva rebuda i obrir-nos les seves portes. Esperem que us agradin les fotografies!