Visitem els Instituts del Camp Escolar – 6è

El passat dilluns 22 de gener, els alumnes de 6è curs de l´escola Camps Elisis,  vam visitar els instituts Joan Oró i Gil i Gaya. Primerament  vam anar a visitar l´institut Joan Oró. Al entrar vam pujar per les escales fins arribar a una classe on ens van posar un vídeo ensenyant el que fan: treballs, projectes… Ens va sorprendre que gairebé tot estava fet amb anglès. Després vam anar al Gil i Gaya, vam mirar les classes i ens van explicar com funcionen.

Després d’aquesta visita, el dijous, 25 de gener vam anar al Màrius Torres. Ens van acollir molt bé, ens van mostrar tot l’ edifici i vam poder comprovar les diferents coses que fan.

Una vegada hem vist els 3 instituts ja tenim una mica més clar quin institut escollir.