Una visita molt especial

La Consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya, Anna Simó, ha visitat aquesta tarda la nostra escola. Després de fer un recorregut per les instal·lacions del centre, s’ha reunit a la biblioteca de l’escola amb l’Equip Directiu on s’han pogut tractar diversos temes que afecten a la millora i el futur de l’Escola Camps Elisis.

Durant tota la visita l’han acompanyat a més de l’Equip Directiu del centre, diferents caps del seu Gabinet, el Director dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida i la seva adjunta, el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Lleida, la Inspectora en cap a Lleida i la Inspectora del centre.

Moltes gràcies pel vostre interès per la nostra escola!!