Tallers Expressió Artística (CM)

L’alumnat de Cicle Mitjà ja ha començat a fer els tallers d’expressió artística els dilluns per la tarda en organització internivell. El grup de la Rosa treballa el modernisme. El grup de l’Anna Z. fan manualitats amb paper. El grup de la Lídia estudien la tècnica del graffiti i elaboraran un graffiti grupal. El grup de l’Anna O. treballen l’expressió oral en anglès a través de petites escenes de teatre. S’anomena “Role Play”.

Cada sis sessions canviaran de taller. Tot l’alumnat està molt engrescat d’aprendre i compartir amb companys/es d’altres classes.