Tallers de contacontes & science en anglès!!

Durant tota la setmana, els alumnes de l’escola han tingut l’oportunitat de fer tallers en algès per tal de millorar la comprensió oral i la comunicació en la llengua estrangera. Des d’I5 fins a 2n s’ha treballat a partir d’un taller de contacontes on els alumnes han escoltat un conte i han fet una manualitat seguint les indicacions de la mestra que ha vingut de fora a fer l’activitat. A I5 van explicar A very hungry caterpillar i a primer i a segon el conte A pirate’s tale. D’altra banda de tercer a sisè han fet tallers de ciència i experiments. Han pogut realitzar el viral experiment A sweet rainbow i A lava lamp. Els hi han encantat els resultats, quina sort!!!