Taller “El XIPI va a l’escola” – 1r / 2n / 3r

Les alumnes i els alumnes de la Comunitat de Mitjans de l’Escola Camps Elisis hem realitzat el taller “El Xipi va a l’escola” del Projecte Tan Amics del Consell de Col·legis de Veterinaris de Catalunya.

Ens ha visitat la veterinària Alèxia Falcó amb la seva gosseta Miga. Hem après moltes coses sobre la tinença responsable d’animals de companyia, la necessitat de posar-los el xip per identificar-los i com els cuidem. Ens ha agradat molt tenir una gosseta com la Miga entre nosaltres.

Fotos 1r

Fotos 2n

Fotos 3r

Un mitjà de comunicació de Lleida ciutat ha vingut a veure com fèiem el taller i ens han fet una petita entrevista:

En ho hem passat d’allò més bé!!