Setmana Cultural Sant Jordi

Aquest curs, hem reprès la setmana cultural de Sant Jordi, que l’hem celebrat des del dia 25 al 29 d’abril.

Durant aquesta setmana, tot l’alumnat del centre, baixa a la biblioteca i altres companys i companyes els hi llegeixen contes i aventures relacionades amb Sant Jordi.

Totes les activitats que s’han fet, han estat elaborades, coordinades i gestionades pels propis alumnes i els membres de la comissió de biblioteca escolar.

Les diferents comunitats han llegit als altres companys de l’escola; la comunitat dels grans han llegit i han acompanyant a la comunitat dels petits, la comunitat dels mitjans ho han fet amb la comunitat dels grans i la comunitat dels petitis ho han fet a la comunitat dels grans, és a dir, que alumnes de P5 lectors han llegit i acompanyat als alumnes de 4t, 5è i 6è.

Les sessions que hem preparat han sigut molt divertides i constaven de tres parts: una primera on els alumnes llegeixen a companys i companyes, una estona per mirar els llibres de l’exposició i una estona més per fer la valoració dels alumnes i mestres sobre l’activitat mitjançant la llibreta de valoració. D’aquesta forma recollim el què pensen els alumnes i mestres sobre l’organització i l’estructura de la sessió i poder fer millores de cara al curs vinent.

Ha sigut una setmana molt especial i us compartim aquestes fotos perquè veieu totes les nostres aventures.