Seguim investigant la llum! – 5è / 6è

La tercera setmana de març els alumnes de 5è i 6è de l’escola vam anar a fer el taller de: “Llum i color” al Caixaforum de Lleida. Aquest taller ens ha donat l’oportunitat de seguir investigant conceptes que ens surten en els reptes que ens planteja el projecte de “Missió Alba”. Entre d’altres coses que vam aprendre va ser: la reflexió i refracció de la llum, miralls còncaus i convexos, color que formen la llum i moltes coses més! Va ser un taller experimental molt significatiu i que ens va permetre conèixer moltes coses.