Psicomotricitat vivencial – P4

Aprofitant que aquest any s’ha incorporat un nou taller Inter nivell a Educació Infantil (psicomotricitat vivencial), es realitza per les tardes i dos cops per setmana dins  la sala psicomotriu de l’escola. Hem pogut portar a terme  aquesta pràctica psicomotriu a les instal·lacions de la Udl de Lleida, gràcies a la col·laboració d’un practicant de l’escola (el Roger)que realitza  una investigació sobre la psicomotricitat vivencial i la mestra Carme Jové de la Udl.

Els nens i nenes que han pogut gaudir d’aquesta experiència s’ho han passat pipa, ja que les instal·lacions estan adaptades i tenen molts recursos materials.

Aquí us deixem unes fotografies de com han disfrutat!.