Projecte Servei Comunitari (APS) – 1r

Aquest curs hem iniciat amb l’alumnat de 1r un Projecte d’Aprenentatge Servei Comunitari. És una proposta educativa que uneix el servei a la comunitat i els processos d’aprenentatge en un mateix projecte. Aquesta acció promou que els nenes i les nenes experimentin accions de compromís cívic, posant en pràctica els seus coneixements, la seva capacitat de servei a la comunitat i l’acció activa de la ciutadania. Aquestes experiències engloben un ampli ventall d’àmbits d’actuació tot i que amb el nostre alumnat de 1rA i 1rB ho hem centrat amb l’intercanvi generacional.

Mensualment compartim estones molt boniques amb els avis i àvies de la residència CleceVitam que es troba, igual que la nostra escola, al barri de Cappont. A continuació teniu aquest vídeo de presentació de les primeres trobades…