L’ofici de Forner – Escola Oberta al Saber (1r)

El dimarts 26 de febrer per la tarda, dins el projecte l’escola oberta al saber, ens va visitar  el pare de la Inass per  explicar-nos la seva feina de forner, també el procés de la fabricació del pa avui en dia. Varem descobrir que les màquines li fan la feina més fàcil perquè amassar es molt costós, encara que a nosaltres ens va agradar molt fer-ho.

Ens va regalar unes barres de pa, de les quals en varem fer llesques i ens les vam menjar per esmorzar el dia següent, amb xocolata. Boníssimes!

La Inass va estar molt contenta d’ajudar al seu pare a l’aula, ens va dir: “Avui ve el meu pare a la classe, és el dia més feliç de la meva vida”.

Agraïm la col·laboració de Mustapha i us animem a participar en aquest projecte!