Jornada Portes Obertes 2018

Aquest dimecres 30 de maig ha tingut lloc al nostre centre una Jornada de Portes Obertes molt especial. Per primera vegada hem obert les portes a les nostres famílies en horari lectiu per tal de donar a conèixer de la mà dels seus fills/es el què i com treballem a l’escola Camps Elisis.

Ha estat una jornada amb un èxit de participació aclaparador on les nombroses famílies que ens han visitat han pogut veure entre altres coses com treballen els nens i nenes d’educació infantil els tallers internivells de psicomotricitat vivencial, de construccions, de modelatge, de joc simbòlic i d’arts & crafts en llengua anglesa. Igualment han pogut observar els diferents racons de llengua i matemàtiques a cicle inicial, els tallers de ràdio a cicle mitjà, els tallers de robòtica, science, congrés de ciència Anna Gené i l’enciclopèdia del cos a cicle superior. Per altra banda també han pogut visitar l’exposició artística on estan exposats els treballs que han realitzat tot l’alumnat de l’escola al llarg d’aquest curs.

Des de l’escola volem agrair a tots/es la vostra col·laboració i esperem que hagi estat una jornada molt profitosa on hem gaudit molt tots plegats !!