Juguem amb l’arquitectura – Portes Obertes 2023

El passat 25 de febrer l’escola Camps Elisis vam organitzar, en el marc de la Jornada de Portes Obertes, una mostra d’activitats relacionades amb l’arquitectura adreçades per a infants de dos a dotze anys sota el títol “Juguem a l’Arquitectura“.

Aquesta mostra es va distribuir en dos espais: un primer dins l’escola on els nens i nenes van poder experimentar en els diferents Caus d’Aprenentatge (avui sóc, llums i ombres, món sensorial, art natural, mou-te, … ), i un d’exterior amb el joc de pistes “Scapa’t pels Camps Elisis” elaborat conjuntament amb el COAC (Col·legi d’Arquitectes de Lleida). L’objectiu principal d’aquest projecte és conèixer millor el Parc dels Camps Elisis com a entorn més proper de l’escola, des del punt de vista de l’arquitectura.

Volem agrair a totes les parts implicades la vostra participació aconseguint que, un anys més, la jornada fos tot un èxit.