Jocs Cooperatius a ASPROS – 3r

Els alumnes de 3r hem tornat la visita a ASPROS, que durant el curs han vingut a la nostra escola diverses vegades a fer-nos jocs de pati dins del projecte Patis Actius. Aquesta vegada hem preparat els jocs nosaltres i hem fet jocs cooperatius. Els usuaris d’ASPROS s’ho han passat molt bé jugant i nosaltres també organitzant i explicant-los els jocs. Per acabar, els hi hem ensenyat el ball que vam fer al festival i ells ens han ensenyat les seves intal·lacions. Ha estat un dia molt bonic i profitós per a les dos parts.