Iniciem l’apadrinament lector entre 2n i 5è

Aquest dimarts els alumnes de segon i cinquè han fet la seva primera trobada entre padrins i fillols. L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles o grups de tres formats per alumnes de cinquè que fan de padrins de lectura i els alumnes de segon que fan de fillols. El fet de ser padrí de lectura representa que l’alumne padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.