Fem de cuiners – Escola Oberta al Saber (1r)

El dilluns 1 d’abril al matí, dins el projecte l’escola oberta al saber, ens van visitar les mares de l’Elián, la Lucero i el Michael per explicar-nos la seva feina de cuineres, també el procés de la preparació d’una macedònia casolana, que més tard vam poder menjar i gaudir entre tots i totes. Vàrem descobrir diferents fruites, gaudint amb els ulls tapats de cada un dels sabors que proporcionen aquestes. No només proporcionen proteïnes i vitamines, sinó que també són gustoses i delicioses! L’Elián, la Lucero i el Michael van ajudar les seves mares en tot moment i amb un gran somriure reflectit a les seves cares. Agraïm la col·laboració de la Maite, la Keiry i la Teresita. També us animem a participar en aquest projecte!