Exploradors a la Domus Romana – Cicle Inicial

Aquest passat mes de gener, els alumnes de primer i segon van fer una sortida per visitar la Domus Romana. El motiu d’aquesta va ser oferir una experiència vivencial perquè elles i ells poguessin descobrir com eren les cases romanes.

A més de conèixer la distribució de la casa, els diferents espais i el material de com estaven construïdes, també ens van ensenyar, a partir d’una dinàmica, diferents peces i objectes relacionades amb els romans.

Els i les nostres alumnes van ser autèntics exploradors per conèixer millor com vivien els romans.