Ens visita l’Atlètic Segre – 5è/6è

El passat 31 de gener, els alumnes de 5è i 6è de l’Escola Camps Elisis van rebre la visita del responsable de l’àrea social Ramon Folguera i de dos jugadors; Albert Simó i Francesc Purti. Aquests van poder explicar als alumnes la importància dels valors, no tant sols en la pràctica esportiva, sinó en el nostre dia a dia. Alumnes i jugadors van poder interactuar amb experiències viscudes i els jugadors  van respondre a les preguntes dels alumnes del centre amb la finalitat de deixar el missatge de com gràcies amb aquests valors aconseguim ser millors esportistes i en definitiva millors persones.

Al finalitza, els jugadors van repartir com a detall de la visita, unes pilotes corporatives del club que van ser molt ben rebudes pels alumnes i a més ens van signar uns autògrafs. El dissabte 15 de febrer vam assistir al partit i vam  posar en pràctica el càntic “You’ll Never Walk Alone”, i que servir per animar al equip i veure la seva gran victòria. Per a arrodonir la visitar al camp, la nostra alumna Nada El Abdi va rebre un premi d’estudi per al curs vinent de l’Escola d’animació. Moltes felicitats Nada!!

Moltes gràcies Atlètic Segre per la vostra visita. Esperem que el curs vinent tornin a visitar-nos.