Dóna la Nota – “Persones Iguals”

La coeducació i el foment de la igualtat efectiva entre dones i homes és un principi rector del sistema educatiu. El Pla per a la igualtat de gènere en el sistema educatiu recull com a objectiu principal l’impuls a la coeducació com a garant d’una educació sense estereotips sexistes ni discriminacions relacionades amb el gènere així com una orientació acadèmica i professional no sexista.

Un any més, ens hem adherit al Projecte proposat pel CdA Pau Casals. Aquest cop, amb DÓNA LA NOTA, volem recordar que tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.

Somiem un món on homes i dones ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats davant la societat. La millor manera d’aconseguir el nostre propòsit és a través de la música, aquesta forma d’expressió uneix persones de diverses capacitats, ètnies, edats, cultures, identitats, gèneres…

Per aquest motiu cantarem amb tots els nostres alumnes la cançó “Persones Iguals” composada per l’ocasió, simultàniament amb la resta d’escoles i instituts de tot Catalunya.

L’objectiu d’aquest projecte és omplir de música tots els patis, aules, carrers, i places el Dia Internacional de la Dona, el proper 8 de març de 2018  a les 11 del matí per tal de reivindicar la inclusió de totes les persones en igualtat de condicions en la nostra societat.

Des de l’àrea de música l’hem estat treballant amb tots els alumnes de l’escola i l’hem sortit a cantar al pati de la pista en la data proposada. A continuació podeu veure les imatges d’aquest moment i el vídeo de la cançó.