Cultures i Tradicions – P4

En aquest Projecte, els nostres nens i nenes coneixen les diferents cultures i tradicions de les famílies de la classe a partir de contes, danses, etc.

El passat divendres, 26 d’octubre, el pare de la Carla ens va venir a explicar un conte popular del seu país d’origen, que és Guinea Equatorial. El títol del conte que ens han explicat la Carla i el seu pare es diu: “Ana y Nino” i narra la història de dos amics que els hi agrada molt anar a aprendre a l’escola. Després del conte el pare de la Carla es va quedar a jugar una estona amb nosaltres. Moltes gràcies per venir a explicar-nos el conte, ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé!

El passat divendres 30 de novembre, la iaia de la Noa va venir a la classe dels mags (P4) a explicar-nos el conte de “Noa duerme sola”. Ens va agradar molt el conte i ens ho vam passar molt bé!

El passat dimarts 19 de març, va venir a la classe dels mags (P4) el germà del Zakaria, i ens va llegir el conte: “La caseta de la Tefi”. Després vam fer unes activitats interactives molt divertides. Gràcies Youssef ens ha agradat molt i ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies a la iaia de la Noa per venir a passar la tarda amb nosaltres.

El passat divendres, 22 de març, la mare del Lucas de P4 va venir a l’escola a explicar-nos el conte de “La mongetera Màgica”. Ens va agradar molt el conte i va ser molt divertit! Tots els nens i nenes de P4 donem les gràcies a la mare del Lucas per haver passat la tarda amb nosaltres.