Circulem pel carrer amb seguretat – Cicle Superior

Durant el primer i segon trimestre els alumnes de Cicle Superior de l’escola vam fer diferents activitats per aprendre a  moure’ns per la ciutat respectant les normes de circulació. A l’última sessió vam poder anar al parc de trànsit on vam poder posar en pràctica tot el que haviem après. Allí, ens vam dividir en 3 grups: vianants, ciclistes i conductors. Tots els alumnes vam haver d’anar pel circuit que hi havia tenint en compte els diferents senyals, instruccions dels guàrdies i els altres usuaris. A continuació podeu observar fotografies d’aquells dies. Esperem que us agradi.

Cicle Superior A
Cicle Superior B