Cantata “La conquesta de Mart” – 5è

Aquest curs, els alumnes de 5è hem participat un any més en el Projecte Auditori i Conservatori Eduquen. Juntament amb alumnes de Cicle Superior de vuit Centres Educatius més de Lleida, hem preparat la Cantata “La conquesta de Mart”, acompanyats per l’Orquestra Simfònica del Conservatori de Lleida i la col•laboració de l’Aula Municipal de Teatre. Aquesta Cantata  amb Música i Text de Josep Prenafeta va tenir lloc el passat 26 d’abril de 2024 a l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida. Abans però en la seva preparació ens vam agermanar amb l’escola Sant Jordi i després també vam fer dos assajos a l’auditori amb la resta d’escoles. A continuació podeu veure la seqüència en imatges d’aquestes activitats.

Cantata “La conquesta de Mart”:

Assajos Cantata:

Agermanament amb l’escola Sant Jordi: