Bones Festes!! – Coral Escola Camps Elisis

El dia abans d’iniciar les vacances de Nadal, la Coral de l’escola hem sortit al carrer per Felicitar les Festes al nostre entorn més proper.

El grup d’alumnes d’entre 1r i 6è que formem part de la coral hem estat preparant amb el professor de música un ampli repertori de Nadales que nosaltres mateixos hem triat i que portem preparant en hores del pati des de que va començar el primer trimestre.

El nostre recorregut ha començat a l’Escola Bressol de Cappont on hem cantat un parell de nadales als nostres petits veïns d’escola. Després ens hem dirigit a la Residència CleceVitam Ponent situada també al barri on hem compartit una estona molt entranyable amb la nostra gent gran. A continuació hem anat al CAP de Cappont on ja ens esperaven per cantar plegats.  Tot seguit hem pogut cantar a la plaça Sant Joan de Mata i hem passat pel Mercat de Cappont. Després hem creuat a l’altra banda de riu Segre i hem cantat al Mercat de Nadal que hi ha a la plaça de la Catedral de Lleida i després d’aturar-nos al IEI (Institut d’Estudis Ilerdencs) hem continuat carrer Major amunt fins arribar a la plaça Paeria. Allà ens hem trobat que hi cantaven els companys i companyes de l’institut Samuel Gili i Gaya i hem pogut fer una cançó conjunta. Ha estat una experiència molt bonica on l’alumnat del batxillerat artístic ens han fet els cors de forma totalment improvisada.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i ja estem pensant en la propera edició.