Anem a l’institut Màrius Torres – 6è

Durant el mes de febrer, els alumnes de 6è vam visitar l’institut Màrius Torres. Gràcies a alguns alumnes de 1r. de l’ESO i professors/es de l’institut, vam conèixer el funcionament del centre així com les activitats, projectes i sortides que es realitzen a l’institut. Va ser molt interessant!

Per finalitzar, vam fer un taller anomenat Gyotaku que consisteix en un art japonès per reproduir les empremtes d’un peix sobre tela o paper. Ens va sorprendre molt aquesta antiga tècnica i vam aprendre molt. Va estar genial!!!