8 de març – Cançó: Persones Iguals

L’escola Camps Elisis ens adherim de nou aquest curs al Projecte del CdA Pau Casals “Dona la Nota”. Aquesta vegada treballem una altra ODS i somiem un món on dones i homes ens respectem i tinguem les mateixes oportunitats davant la societat.

DONA la NOTA el 8 de març amb “Persones Iguals”

Treballar la igualtat entre les persones és fonamental per assegurar una societat justa i equitativa, on cada individu tingui oportunitats iguals i sigui respectat independentment del seu gènere, raça, religió o origen, contribuint a un món més harmoniós i inclusiu.

Es per això que des de l’especialitat de Música ens unim a donar la nota  sortint a cantar al pati i altres espais del barri de Cappont, per tal de fer sentir la nostra veu, el nostre clam. Aquesta vegada també hem gravat un videoclip amb les veus de fons de l’alumnat de la nostra coral on volem recordar que tant si som nins, nenes, xiquetes, minyons, boixos, dones, noies o al·lots… som PERSONES IGUALS.