2a Caminada Escolar pel Medi Ambient (DMMA)

El 5 de juny hem celebrat el Dia Mundial del Medi Ambient d’una manera molt saludable, i ha estat fent la 2a Caminada Escolar pel Medi Ambient.

L’activitat ha consistit en una passejada pel marge esquerre del riu, organitzada de manera que alumnes més grans acompanyaven els petits. Mentre passejàvem hem pogut observar el cabal del riu, els ànecs com nedaven, altres ocells que volaven i saltaven per la gespa, i algun gossos jugant amb els seus cuidadors.

A mig camí cada grup ha rebut un diploma, que certifica la seva participació en haver aconseguit l’objectiu del curs: reduir el consum de brioxeria.

Aquesta any també ens han acompanyat els nens i nenes de l’Escola Bressol Cappont.