Concert de Flauta

Coincidint amb la Diada de Santa Cecília 2009, els alumnes de 4t., 5è., i 6è. van oferir una audició/concert de flauta als seus companys d’educació infantil. Al concert també van venir els companys de l’escola bressol de Cappont. Va estar una experiència molt positiva i emocionant. La veritat és que tots en vam gaudir molt.

L’objectiu d’aquestes activitats han estat que els nostres alumnes gaudeixin de l’audició com a forma de comunicació i font d’enriquiment cultural, aprenguin normes de convivència en actes col•lectius, i siguin més sensibles envers les arts musicals.

PB200215