Cantata “Rostres” – Curs 2011/12

Aquest curs, els alumnes de 6è han participat en el PROJECTE AUDITORI I CONSERVATORI EDUQUEN. Juntament amb alumnes de Cicle Superior de dotze Centres Educatius més de Lleida i província, hem estat preparant la Cantata “Rostres”, acompanyats per l’Orquestra Simfònica del Conservatori de Lleida i la col•laboració de l’Aula Municipal de Teatre.

Aquesta Cantata amb Música de David Esterri i Text d’Enric Falguera i Jordi Prenafeta es va interpretar el passat 17 d’abril de 2012, a l’Auditori Municipal “Enric Granados” de Lleida.

cantata-6