Sortim a Felicitar les Festes – Coral

Pocs dies abans d’iniciar les vacances de Nadal, la Coral de l’escola hem sortit de nou al carrer per Felicitar les Festes al barri de Cappont i a la ciutat en general com ja venia sent tradició abans d’aquests anys de pandèmia.

El grup d’alumnes d’entre 1r i 6è que formem part de la coral, junt amb el professor de música, hem estat preparant amb molta il·lusió un ampli repertori de Nadales que nosaltres mateixos hem triat i que portem preparant en hores del pati des de que va començar el primer trimestre.

El nostre recorregut ha començat a l’Escola Bressol de Cappont on hem cantat un parell de nadales molt entranyables als nostres petits veïns d’escola. Després ens hem dirigit al CAP de Cappont continuant després fins al local on el Col·lectiu Cultural de Cappont hi té un magnífic pessebre.  A continuació hem pogut cantar a la plaça Sant Joan de Mata i hem passat pel Mercat de Cappont. Tot seguit hem creuat a l’altra banda de riu Segre i hem cantat al Mercat de Nadal que hi ha a la plaça de la Catedral de Lleida i després d’aturar-nos al IEI (Institut d’Estudis Ilerdencs) hem continuat carrer Major amunt fent diverses parades pel camí fins arribar a la plaça Paeria i plaça Sant Joan (pista de gel).

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i ja estem pensant en la propera edició.