Taller eqüestre

Aquest curs, com a novetat, en l’àrea d’Educació Física, hem volgut inicar als nostres alumnes a l’esport olímpic de la hípica. Ens hem posat amb contacte amb un vell amic nostre i de la nostra escola que es diu José Miguel Gan i que regenta la Hípica Terraferma i ens ha portat un cavall a l’escola. Hem estudiat les seves parts, de què s’alimenta, a quina família pertany, les seves parts com animal quadrúpede, les parts dels objectes que ha de portar quan es vol muntar i moltes coses més. Finalment el que més ha agradat als nostres alumnes ha sigut que han pogut muntar-lo i han tingut l’oportunitat de conèixer com és un cavall de ben a prop. Des d’aquí volem donar les gràcies al José Miguel per la seva paciència i amabilitat i recomanar a tothom d’anar a la seva hípica que tant ens agrada.