Rugby a l’escola

Aquest curs 2012-2013 hem pogut experimentar l’esport del Rugby a la nostra escola. La veritat és que tenim un concepte bastant equivocat del què és el Rugby, tots sabem que és un esport de contacte però les normes són molt clares i el respecte a l’àrbitre i als companys és primordial i la seva manca està penalitzat d’una forma molt estricta. Per als nens i nenes de l’escola es practica el Rugby Cinta, on els jugadors es posen un cinturó amb dues cintes (una a cada costat) i els companys han de arrencar les cintes a canvi del que seria un placatge pels adults, d’aquesta manera evitem un contacte fort quan juguem amb una superfície que no és l’adequada. L’experiència ha sigut molt bona i gràcies a l’Alba (estudiant d’INEFC i jugadora de Rugby) hem pogut comprovar que el Rugby no és com ens pensem…us animeu a provar-ho??