Santa Cecília 2016

Aquest curs, amb motiu de la celebració de la Diada de Santa Cecília, els alumnes de la nostra Escola juntament amb els de l’Escola Bressol de Cappont, van participar en una gran audició de guitarra de la mà d’Alu Spear. Va estar una experiència molt enrequidora i emocionant per a tots on públic i el guitarrista en van gaudir molt.

Des de l’especialitat de música esperem que amb aquestes activitats els nostres alumnes gaudeixin de l’audició com a forma de comunicació i font d’enriquiment cultural, aprenguin normes de convivència en actes col•lectius, i siguin més sensibles envers les arts musicals i aquest any, envers el reciclatge.

santa-cecilia-2016