Elisis Ràdio – Cicle Mitjà

Des del passat mes d’octubre, la nostra escola disposa de emissora de ràdio pròpia. La condueixen cada matí els alumnes de cicle mitjà dins el projecte de llengües relacionat amb els mitjans de comunicació. En la emissió de cada matí, els nostres petits locutors radiofònics ens posen al dia sobre la climatologia, els aniversaris, els aconteixements diaris de l’escola a més d’acabar cada dia amb bona música. Estem molt satisfets amb l’acollida que ha tingut la nostra ràdio en el dia a dia de l’escola. A continuació podeu veure els nostres protagonistes !

elisis-radio