Banyetes i els Camps Elisis

Els alumnes de la nostra escola, com a bons coneixedors del parc, han estat convidats a la presentació del nou conte del Banyetes. En aquest tercer volum de l’editorial Fonoll, el Banyetes fa de guia als seus amics pels Camps Elisis. Tot i que la història es desenvolupa al parc, hi ha petites referències al passat on es descriu com eren aquests jardins en l’època del rebesavi del Banyetes.

En el conte, el Banyetes, la Chavela, el Mambé, la Li i el Guifred, hauran de treballar en equip per aconseguir trobar un petit tresor de família que els permetrà recórrer i conèixer els racons més emblemàtics dels Camps Elisis. Finalment, el llibre es complementa amb un enllaç per descarregar-se l’àudio de la narració del conte.

El procés que hem seguit per dur a terme aquest projecte ha estat: en un primer moment, els alumnes de 3r han preparat el conte i l’han explicat als seus companys de P4, P5 i 1r. Després han assistit a l’acte de presentació del conte, han contestat algunes preguntes que se’ls han plantejat i finalment han acompanyat a la Romina i als amics del Club ha fer el recorregut que el Banyetes i la seva colla van recórrer pel parc dels Camps Elisis. En acabar també hem trobat un petit tresor per a les nostres classes!!! Moltes gràcies per tot; ens ho hem passat molt bé!!!

Presentació del conte Treballem el conte Telenotícies Programa Club Banyetes

Notícia al Diari Segre