Millorem els nostres patis!

El passat dimarts 10 de gener de 2012 es va fer la inauguració oficial de la construcció de fusta que s’ha instal•lat al pati d’educació infantil. Tota la comunitat educativa va participar de la festa.

Aquesta acció forma part del Projecte de millora dels patis escolars englobat dins els Projecte Agenda 21 – Escoles Verdes. També ha estat possible gràcies als esforços en els darrers anys de l’AMPA i del Pla Català de l’Esport i amb la col•laboració de l’Ajuntament de Lleida en la seva instal•lació. A tots ells els hi volem donar el nostre agraïment.

Festa Inauguració Som Notícia – TV Som Notícia – Diari